De heenreis! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tom Witte - WaarBenJij.nu De heenreis! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tom Witte - WaarBenJij.nu

De heenreis!

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

28 Februari 2015 | Nederland, Schiphol

Nou, daar gaan we dan! Na een, toch nog, drukke dag met inpakken en regelen was het moment daar: tot ziens Hengevelde, hallo Schiphol!

De reis naar Schiphol viel reuze mee. De eerder gevormde files waren nu overgegaan naar rustig verkeer dus over het algemeen: prima! Nadat we een parkeerplaats gevonden hadden, zijn we op Schiphol gezellig wat gaan drinken met Guido, zijn familie en het totale uitzwaai comité.

Om 20:00 uur zijn we met de totale groep naar de paspoortcontrole gegaan. Eerst een langdurige fotosessie en na flink gejoel van het comité, wilden guido en ik erdoor. Toen bleek echter dat we totaaaaaaal verkeerd waren! Wéér met de hele stoet naar de goede controlepost. Na een nieuwe fotosessie konden we erdoor en nu, na een soepel verlopen douanecontrole, zitten we bij de gate te wachten op het vliegtuig.

Tot de volgende keer, waarschijnlijk na Dubai!
Tom

Tom

Jawel mensen, het is zover: De reis naar Azië, samen met Guido, is een feit!! De reisverslagen die we typen zullen we hierop plaatsen, foto's voornamelijk op Facebook. Vragen? tips? laat maar horen! Groeten, Tom

Actief sinds 27 Feb. 2015